Jak řešit obtížné rozhovory?

Neuspokojivé pracovní výsledky

Popis situace

Máte v týmu pracovníka, se kterým opakovaně řešíte pracovní výsledky a v poslední době i pracovní kázeň. Pracovník dokáže podávat skvělé výsledky, ale je nezbytná neustálá kontrola a připomínání co a jak má být uděláno. Svým přístupem zapříčinil opakované chyby z nedbalosti a byl na ně upozorněn jak ústně, tak písemnou formou, vytýkacím dopisem. Pracovník je komunikačně zdatný a vždy se snaží argumentovat, proč nebylo možné výsledků dosáhnout. Protože k nápravě nedošlo, rozhodli jste se s ním pracovním poměr ukončit.

Co nástrojem získáte?

  • náměty na postup v podobných situacích
  • ukázku rozhovoru
  • tipy čeho se vyvarovat

Jaké cíle si stanovit?

  • pokuste se identifikovat, jaké jsou vaše obavy při řešení podobných situací
  • jestliže jste již podobný problém řešili, jaký byl postup, v čem se lišil
  • zaměřte se na přípravu před realizací propouštění
  • prostudujte si asertivní techniky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Nepříjemný tělesný pach Propouštění zaměstnance II. »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.