Od stánku po košile

Skladba a především velikost veletržního rozpočtu může být různá v závisloti na typu veletrhu, oblasti prodeje apod. Nicméně vždy je potřeba zakalkulovat veškeré náklady, abychom později nebyli překvapeni, že např. přeprava exponátu na veletrh se nečekaně prodražila, protože jsme zapomněli na pojištění. Taková pozdější zjištění jsou nemilá a mohou nejen negativně ovlivnit průběh veletrhu, ale následky si může firma nést ještě dlouhou dobu.

Co nástrojem získáte?

  • skladbu veletržního rozpočtu
  • tipy u jednotlivých položek

Jaké cíle si stanovit?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Analýza cílového trhu Koučink »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.