Příprava prezentace produktu

K prezentaci produktu může dojít v různých fázích obchodního jednání. Může to být již při prvním setkání se zákazníkem (v autosalonu) nebo máte za sebou již několik schůzek, kdy se vám podařilo zákazníka poznat, víte, jaké jsou jeho potřeby a přání a prezentaci tomu náležitě přizpůsobíte. V obou případech však musíte dbát na důkladnou přípravu. Čím více času jí budete věnovat, tím více bude profesionální a přesvědčivá.

Tento nástroj se zabývá pouze přípravou prezentace. O prezentačních dovednostech, neverbální komunikaci, udržení pozornosti apod. se dozvíte v komunikačních dovednostech.

Co nástrojem získáte?

  • jednoduchý postup, jak prezentaci správně nachystat
  • poznáte rozdíl mezi přímou a nepřímou prezentací
  • pár tipů, jak si prezentaci usnadnit

Jaké cíle si stanovit?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Jak motivovat zákazníka ke koupi? Kvalitní smlouva »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.