Účinný postup při námitkách

Námitky jsou nezbytnou součástí prodeje. Pokud zákazník nebude vznášet žádné námitky, znamená to, že o koupi pravděpodobně ani neuvažuje a takový prodej většinou nekončí úspěchem. Důležité tedy je se námitek nebát, naopak brát je jako dobré znamení. Nicméně to, jak si s námitkami umíme poradit, jak dobře se na ně umíme předem připravit, případně některé zcela eliminovat, svědčí o tom, jak dobrými jsme obchodníky.

Co nástrojem získáte?

  • jednoduchý postup, jak námitky zvládat
  • dozvíte se, jaké základní typy námitek existují
  • uvedený postup aplikovaný na jednoduchém příkladu

Jaké cíle si stanovit?

  • osvojit si uvedený postup a naučit se jej aplikovat v praxi
  • sestavit si seznam nejčastějších námitek
  • k seznamu námitek si připravit vhodnou argumentaci

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Konfliktní situace Zvládání námitek II. »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.