Řízení vztahu se zákazníky

Žádný obchodník se neobejde bez evidence svých obchodních partnerů. Může jít o stálé zákazníky, firmy, které jsme již oslovili, ale prozatím se našimi klienty nestali, nebo také ty, které teprve oslovit plánujeme. Každopádně bez stále aktuální CRM databáze nelze dělat kvalitní obchod. CRM databáze může být součástí informačního systému, kterou vaše společnost využívá, můžete si ji zakoupit od některé softwarové firmy jako samostatný produkt, anebo si vytvořit vlastní – jednodušší, ale stále efektivní.

CRM = Customer Relationship Management = řízení vztahu se zákazníky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Jak si udržet vztah se zákazníkem Sledování spokojenosti zákazníka »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.