Make or brake

Každé obchodní jednání či třeba jen obyčejný prodej zboží na ulici prochází několika fázemi. Obratný obchodník ví o existenci „nákupního cyklu“ a umí jej náležitě využít a je si vědom, že každá akce se musí provádět v pravou chvíli. Správné načasování je jedním ze základních kamenů úspěšného prodeje. Vše lze získat či ztratit – „make or brake“.

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, proč je důležité znát nákupní cyklus
  • jaká jsou specifika jednotlivých fází
  • kdy je správná chvíle uzavřít obchod
  • kdy je jakákoliv snaha již zbytečná

Jaké cíle si stanovit?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« 5 témat hovoru Jak být lepší obchodník »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.