Jak poznat, kdy obchod uzavřít

„Třešničkou na dortu“ každého obchodního jednání je uzavření obchodu. Kdy je však ten správný okamžik, kdy k tomuto bodu začít jednání směřovat? Pokud bychom tak učinili příliš brzy, zákazníka téměř jistě ztratíme. Nezřídka se však také stává, že prodejce pravou chvíli jednoduše propásne. Bezhlavě prezentuje svůj produkt, bezmyšlenkovitě se drží různých prodejních technik a z obchodu nakonec není nic, protože zákazníkův zájem již opadl. Jak tedy poznat, že zákazník je připraven produkt koupit?

Co nástrojem získáte?

  • poznáte, kdy je zákazník připraven obchod uzavřít
  • dozvíte se, jak na nakupovací signály správně reagovat

Jaké cíle si stanovit?

  • hlídat si nakupovací signály při každém obchodním jednání
  • vnímat svého obchodního partnera, ne jen bezmyšlenkovitě prezentovat a prodávat dle naučených taktik

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Kvalitní smlouva Tréma a strach »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.