Tělo, dech a mysl

Většinou víme, že když máme trému, nebo jsme zmítaní emocemi, pomohlo by nám, kdybychom se uvolnili. Málokdy ale víme, jak v té chvíli na to. Pomůže dlouhodobý trénink. Zkoušete následujíci cvičení kdykoli budete moci. Časem se budete moci snadno uvolnit kdykoli budete potřebovat.

Co nástrojem získáte?

  • naučíte se využít dechu a mysli k uvolnění těla
  • zjistíte, jak ulevit přetíženým svalovým oblastem
  • snadněji se uvolníte ve vypjatých situacích

Jaké cíle si stanovit?

  • kdykoli si vzpomenete, sledujte svůj dech a pokuste se dýchat správně
  • každou noc před spaním si pohodlně lehněte a postupně uvolňujte své tělo
  • na konci si uvědomte, co se změnilo a jaké výhody vám to přineslo

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Správné dýchání Meditace Trataka: Cesta k lepší koncentraci »

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.