Správná duševní přítomnost

Co nástrojem získáte?

  • uvědomíte si neužitečné chyby ve svém myšlení
  • naučíte se lépe vnímat realitu
  • získáte odstup a nadhled
  • díky tomu můžete lépe zvládat emoce

Jaké cíle si stanovit?

  • zkuste postupně přestat hodnotit věci a děnǐ kolem sebe jako pozitivní nebo negativní
  • uvědomujte si, když přichází emoce a sledujte, co ji způsobilo, nepřiživujte ji další energií
  • podívejte se pak na stejnou věc s odstupem, jestli byste ji hodnotili stejně, abyste měli možnost zjistit, že to bylo jen naše myšlení, co emoci způsobilo, ne věc samotná
  • pravidelně pár minut meditujte a jen sledujte své myšlenky, nehodnoťte je

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
Správné dýchání »

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.