Čtvrtý krok metody S.P.I.N.

Pokud jste se již seznámili s metodou S.P.I.N., jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Nástroj „Situační otázky“ detailně pojednává o prvním bodu této metody, který nám umožnil správně vyhodnotit zákazníkovu situaci. O tom, jak pomoci zákazníkovi uvědomit si vlastní problém, jsme se dozvěděli v nástroji „Problémové otázky“. V nástroji „Implikační otázky“ jsme nalezli několik tipů, jak problém rozpitvat více do hloubky a nalézt následky takových neřešených problémů. Nyní si blíže popíšeme poslední fázi prodeje dle metody S.P.I.N.

Co nástrojem získáte?

dozvíte se, proč je fáze „nelze nekoupit“ důležitá

  • jak otázky v této fázi formulovat
  • příklad otázek a následných nabídek ve fázi „nelze nekoupit“

Jaké cíle si stanovit?

  • nastudovat si nástroj Metoda S.P.I.N.
  • pokusit se aplikovat metodu SPIN v praxi
  • věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Implikační otázky Výhody a přednosti produktu »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.