Jak jít štěstí naproti

„Štěstí přeje připraveným.“ V obchodu to platí minimálně dvojnásob. Přípravu na jednání nesmíme nikdy podcenit. Tzv. „vařit z vody“ se v této oblasti totiž moc nevyplácí, spíše naopak. Příprava nám ani nemusí zabrat mnoho času, pokud ji budeme dělat také průběžně. Čím častěji se budeme této činnosti věnovat, tím lépe nám příprava na schůzku půjde od ruky.

Samozřejmě záleží, zda se jedná o první setkání se zákazníkem, pokročilou fázi obchodního jednání nebo pouze schůzku za účelem udržení dobrých vztahů. Postup je však víceméně vždy stejný. Pouze si jej upravíme dle aktuálních potřeb.

Co nástrojem získáte?

  • zjistíte, proč je pečlivá příprava nezbytná
  • postup přípravy na obchodní schůzku
  • přehledné odkaz y na související nástroje

Jaké cíle si stanovit?

  • na svá obchodní jednání se chystat průběžně
  • přípravu nepodceňovat
  • nastudovat si související nástroje

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Znalost zákazníka Obchodní jednání »

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.