Externí zdroje zaměstnanců

Ať už to bude personální agentura, inzerce nebo headhunting, bude vás to stát peníze. Prostě za výběr zaměstnance budete platit. V případě Úřadu práce je situace jiná, ale možná si také v duchu řeknete: „To je zaměstnanec za všechny peníze“. Pojďme si probrat, kdy do výběru zaměstnanců investovat a jak efektivně čerpat z externích zdrojů.

1. Personální agentury
2. Spolupráce s Úřadem práce
3. Inzerce
4. Headhunting

Co nástrojem získáte?

  • čtyři externí zdroje uchazečů
  • přehled o jejich nákladnosti
  • tipy, kdy který z nich využít
  • výhody a nevýhody jednotlivých způsobů

Jaké cíle si stanovit?

  • v průběhu výběru nezapomínejte na žádný zdroj zaměstnanců a začínejte hledat uvnitř firmy
  • vyberte si zdroje zaměstnanců, které jsou pro vás nejvíce efektivní
  • vyčíslete si své náklady na obsazení konkrétního pracovního místa
  • vyhodnoťte, zda byly vynaložené náklady efektivní

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Kde hledat zaměstnance? I. Získávaní kandidátů přímo ve školách »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.