Co vizitka vypovídá?

Jednostranné nebo oboustranné? Jaké jsou doporučený vzhled a údaje?

Vizitky se staly neodmyslitelnou součástí pracovního, ale i společenského života. Dříve se spíše používal název navštívenky. Dnes tak můžeme označovat osobní vizitky, na kterých je uvedeno pouze jméno. Výměna vizitek je mezinárodně srozumitelným aktem, byť se v některých zemích předávají vizitky s určitými specifiky.
Vizitky plní především identifikační a informační funkci. O svém majiteli mnohé vypovídají. Chcete-li vědět, jakými pravidly se řídí předávání vizitek, přečtěte si nástroj Vizitky II. v sekci Etiketa. Rady, jak pracovat s vizitkou v obchodním styku najdete také v sekci Obchodních dovedností v nástroji Vizitky.

Co nástrojem získáte?

  • pochopení vypovídací hodnoty vizitek pro vytváření image
  • uvědomění si, že vzhled vizitek má korespondovat s dojmem, který chcete vytvářet (TOP manažer, profesionál obchodník či profesionál kreativec)
  • přehlednost a srozumitelnost vizitek

Jaké cíle si stanovit?

  • zhodnotit vlastní vizitku z pohledu vytváření dojmu. Co o vás vypovídá?
  • zhodnotit vlastní vizitku z pohledu uvedených informací
  • popřípadě si nechat zpracovat návrh vizitky odborníkem
  • rozhodnout se, zda zvolíte jednostranné nebo oboustranné vizitky
  • používat pouze kvalitní vizitky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Tykání a vykání ve společenském prostředí Vizitky II. »

Kam dále?

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.