Rizika, která na vás číhají při práci z domu

Rizika, která na vás číhají při práci z domu

1. Striktně stanovená (a dodržovaná) pracovní doba
Pokud pracujete z domu, lehce se vám může stát, že pracujete v podstatě pořád. Je těžké oddělit čas pro práci od času na soukromý, případně rodinný život. Typickým příznakem tohoto problému je neustále kontrolování emailové schránky, zvedání telefonu, i když oficiálně máte mít volno a práce pozdě do noci. Je nutné mít jasně stanovenou pracovní dobu, a když ta uplyne, vypnout počítač i služební mobil.

2. Pohyb, pohyb a zase pohyb
V práci mnozí z nás denně sedí až 8 hodin denně u stolu s počítačem. Pokud navíc pracujete z domu a nikam za prací nedocházíte nebo nedojíždíte, je možné že sezením strávíte ještě více času. Naplánujte si proto aktivity, které vás donutí se pravidelně hýbat.

3. Motivace
Pokud máte kancelář doma, je docela snadné přijít o motivaci či mít tendenci odkládat úkoly. Tomu zabráníte tím, že si stanovíte denní a týdenní cíle, kterých chcete dosáhnout. Těžší úkoly se snažte dělat hned a neodkládat je na později. Nejlepší čas na takové úkoly je dopoledne.

4. Věci, které odvádí vaši pozornost
Může to být cokoli – televize, úklid, soukromé telefonáty nebo pěkné počasí. Je nezbytně nutné tyto věci minimalizovat – stanovte si, kterým věcem se ve vaší pracovní době nesmíte v žádném případě věnovat.

5. Disciplína
Práce z domu není ráj, jak si mnozí myslí. Bez disciplíny a sebekázně nefunguje. Pokud dodržíte výše uvedená pravidla, může se vám práce z domu dařit.

http://www.salescoachinghabits.com/sales-working-home-office

Další články »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.